[Pardus-kullanicilari] rsync kullanımı hakkında!

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
15 Kas 2008 Cmt 21:03:49 EET

Sat, 15 Nov 2008 20:52:48 +0200, ismail <ismailparduslist at gmail.com> :

> Sadece son sürümleri almak için bir parametre var mı acaba?
Hayir. 2008 kararli deposu tum surumleri tutuyor. Contrib ve 2008-test
depolari ise sadece son surumleri tutuyor. Kullaniyorsaniz, contrib ve
test depolarini rsync ile alabilirsiniz.

Programlarin son surumlerini yansilamak icin wget kullanan asagidaki
betigi yazmistim gecen sene, isinize yarayabilir (2007 yazan yerleri
2008 ile degistirmeyi unutmayin) :

http://zzz.fisek.com.tr/files/pardus-local-repo.sh

                   Doruk