[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
15 Kas 2008 Cmt 15:11:53 EET

merhaba;

furkan bey ; aslında sorun tam olarak şuymuş: ben pardus ları kurarken bir
yetkisiz kullanıcı , birde yetkili kullanıcı vasıfları ile kurmuştum.
samsungun sitesinden indirilen sürücü root yetkileri ile kurulmak isteniyor.
pardus ta tanımlı olan yetkisiz kullanıcı ile sudo komutunu kullanmama
rağmen bir türlü şifreyi onaylatamıyordum. dolayısı ile pratik çözüm olarak
yetkili kullanıcı ile sudo ........ vs. komutu yazıp yazıcı sürücüsünü
kurdum ancak tabi bu seferde programın kopyaladığı dosyalar yetkili olan
kullanıcının kullanabilmesi için ayarlanmış oluyor.

yani esasen asıl sorun bendeymiş :) . normal yetkili bir kullanıcı sudo
komutu ile kurup rahatça kullanabiliyor yazıcıyı.

wikide bunu nasıl açıklarım,  nasıl anlatırım bilemiyorum.

saygılar.

--

Koray Özdemir