[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
15 Kas 2008 Cmt 08:32:21 EET

iyi günler;

ali bey ; kendi bilgisayarımda bu yazıcıyı yaklaşık bir senedir aynı sürücü
ile çalıştırabiliyordum. verdiğiniz linkteki kurulumu herzaman
yapabiliyordum ve hiç de sorun çıkmıyordu.

zannederim yazıcı paylaşımı ile ilgili bir sorun ama bilemiyorum. bu
yazıcıdan da çok var belediyemizde çalışmadığı için şu anda çok zor
durumdayım.