[Pardus-kullanicilari] eee pc de sanal makine

besim durgun bpardusd at gmail.com
14 Kas 2008 Cum 20:16:54 EET

Bu netbook bildiğimiz 667 Mhz DDR2 sodimm bellek kullanıyor. Başka yere
gitmeye gerek yok. Bilgisayar bileÅŸenlerini tedarik ettiÄŸiniz herhangi bir
yerden alabilirsiniz. Yalnız sadece 1 bellek girişi var bu yüzden mevcut
1gig belleği çıkarıp 2 gig bellek yerleştirmeniz gerekli.
Win XP servisleriyle ilgili olarak ben kendi yaptıklarımı söyleyeyim;
Denetim Masası/Yönetimsel Araçlar/Hizmetler sekmesine gidip,
"güvenlik merkezi, hata bildirim hizmeti, hızlı kullanıcı değiştirme,
messenger, olay günlüğü, otomatik güncelleştirme, sistem geri yükleme,
windows güvenlik duvarı, yardım ve destek" hizmetlerini otomatik olarak
değil elle seçeneğine değiştiriyorum.
Bu belirttiğim hizmetlerin hepsi veya bazıları kimileri tarafından niye
çalıştırmıyorsun diye sorgulanabilir. Bunlar benim sanal ortamda ihtiyacım
olmadığı kanaatine varmış olduğum kendi seçimlerim. Siz bunlardan bazılarını
veya tamamını yapabilirsiniz. Ben bu şekilde sorunsuz olarak
kullanabiliyorum.
Saygılar.
Besim