[Pardus-kullanicilari] bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Koray Ozdemir 186600 at gmail.com
14 Kas 2008 Cum 16:34:56 EET

selim bey;

evet bu hata error.log da çıkıyor. samsung un sitesinden indirdiğim sürücüyü
kurduktan sonra çıkıyor. zaten samsung un sitesinden sürücüyü indirmez isem
pardus unknown veya Samsung scx-4200 olarak  tanıyor fakat sürücü olarak
lanier lp025 diye bişiy kuruyor. yazıcımdan çıktı alamıyorum.

ancak ağımda bulunan bu yazıcı bağlı sadece bir bilgisayardan çıktı
alabiliyorum. ancak bu sayıyı asla 2 ye çıkaramadım. normalde sadece
samsungun sitesinden indirdiğim sürücüyü yükler yüklemez çalışırdı. ama ağ
paylaşım muhabbetinden mi bilmiyorum başka bilgisayarda çalıştıramıyorum.

hala yardım gerek çünkü belediyemizde 10 dan fazla bu yazıcıdan var.

--
Koray Özdemir