[Pardus-kullanicilari] eee pc de sanal makine

besim durgun bpardusd at gmail.com
14 Kas 2008 Cum 11:38:32 EET

Her ne kadar şu anda ubuntu eee (2.6.27-eeepc kernel) kullanıyorsam da, ben
belleÄŸi 2gb yaparak Pardus 2007.3'te kullanabilmiÅŸtim.  EÄŸer sanal makinada
win xp kurulu ise bazı gereksiz servisleri kapatmak önemli bir fark
yaratıyor. Hele ki, sanal makina görüntü ayarlarını en iyi performans için
ayarlarsanız uçuyor..
Besim

12 Kasım 2008 Çarşamba 12:15 tarihinde Yusuf Muhsin