[Pardus-kullanicilari] Pardus üzerinde MacOS arayüzü

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
14 Kas 2008 Cum 10:39:04 EET

KDE 4.0.1 kurmuştum daha önce ama çok sorunlu idi. Dün yeni KDE4 paketlerini
kurdum ve kullanıyorum. Açıkçası hayran kaldım. Yaklaşık 24 saattir hiçbir
uygulama göçmedi. Hemen tüm uygulamalarımı rahatça kullanabiliyorum.
Şimdilik görebildiğim kadarıyla sadece yakuake düzgün bir görüntü vermiyor,
bir de KDE 3.5 de çalışan ses açma/kısma butonları çalışmıyor. Bunlar için
bir öneriniz olabilir se sevinirim.
Teşekkürler

tam olarak ne tarz bir şey istediğinizi bilmiyorum ama kde3.5