[Pardus-kullanicilari] iphone pardus

Mehmet Kaya webmaster58 at gmail.com
13 Kas 2008 Per 13:29:50 EET

merhaba öncelikle uzun süredir leptopumda ve diğer evde kullandığım
bilgisayarda pardus kullandığımı ve çok güzel bir işletim sistemi olduğunu
sölemeliyim
ama açaba yeni aldığım iphone telefonumdada pardus kullanabilirmiyim diye
düşünüordum sizede bir sormak istedim donanımı hakkında geniş bir bilgiye
sahip değilim fakat temelinin unix işletim sistemi üstüne kurulu olduğunu
biliyorum ve unix komutlarının tamamını terminal (*Term-vt100)* programından
veya wifi aracılıyla bağlandığım winscp programından çalıştırabiliorum olsa
nasıl olur donanımlar uyumlu olurmu daha doğrusu unix üstünden komutlarla
pardusu cdsiz nasıl yüklerim bunu merak ediorum ve yardımlarınızı bekliyorum