[Pardus-kullanicilari] Fw: bergama belediyesi pardus'a geçmek istiyor.

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
13 Kas 2008 Per 08:30:43 EET

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr wrote:

> Sevgili Koray Kardeşim
>
> Bir mali müşavir olarak kullandığınız muhasebe programının ne olduğunu
> merak ettim. Pardus'ta çalıştırabildiniz mi?
>
> iyi günler.
Konu muhasebeden açılmışken. Bende bir ara merak ettim muhasebe
programlarını nasıl hallederiz diye , Eta sorduğumda linux üzerinde Eta
çalıştığı yer olduğunu çalışabildiğini söyledi. Diğerlerine sormadım.
Örneğin Eta için Dosbox ve wine uygulamaları denenebilir. Özellikle
belirtmek isterim. Wine 1,0 versiyonunda daha başarılı bir iş
çıkartıyor. Zaten dosbox için bir şikayet durumu görmedim.

    Diğer tarafatan akibetini tam bilmediğim turquaz isimli bir açık kod
muhasebe sistemi var . Diğer bir taraftada Tekir isimli bir yapı
olduğunada bir ara kısa bir göz atmıştım.

Bildiğim budur nolur beni serbest bırakında evime gideyim abey :)

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.