[Pardus-kullanicilari] BD 135 TRANSİSTORU NEDİR NE İŞE YARAR?? YASIM 16 YARDIMA İHTİYACIM VAR LUTFEN YARDIM BEKLİYORUMM..

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 11:33:19 EET

Arkadaşım
BD135 serisi"36,37,38..." Transistörler genelde güç devrelerinde kullanılan
transistörlerdendir.Bunu sormanızdaki genel maksat herhalde Yazıcınızın veya
dizüstü bilgisayarınızın besleme "güç birimi" herhalde beslemeyi
kesti.İstanbulda iseniz Karaköyde balıklı handa fiatı sudan ucuz. Kendiniz
bu Transistörü değiştirecekseniz ayakların lehimlerine dikkat edin ve narin
olan plaket üzerindeki devre lerin kanallarını tahrip etmeyin ve de soğuk
lehim yapmamaya dikkat edin.Kolay gelsin