[Pardus-kullanicilari] Virtualbox "Spawning session" uyarısı

gmail okanogretmen at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 11:09:55 EET

İnternet araştırmasında

sudo /etc/init.d/vboxdrv setup

ile sorun çözülür diyor ancak bunu girdiğimde

okan at okan-pardus ~ $ sudo /etc/init.d/vboxdrv setup
Parola:
Stopping VirtualBox kernel module ...done.
Removing old VirtualBox kernel module ...done.
Recompiling VirtualBox kernel module ...done.
Starting VirtualBox kernel module ...done.

yazıyor ve duruyor. Acaba başka bir yöntemle virtualbox'ı çalıştırmak
mümkün müdür?