[Pardus-kullanicilari] Virtualbox "Spawning session" uyarısı

gmail okanogretmen at gmail.com
12 Kas 2008 Çar 10:26:10 EET

Virtualbox'ı birkaç gün öncesine kadar kullanıyordum. Ancak şimdi
çalıştırınca açılıyor ama misafir sistemi açmaya kalktığımda "Spawning
session" uyarısı veriyor ve açılmıyor. Yanlış ayar yapmaktan olduğunu
düşündüğümden kullanıcı dizinindeki gizli virtualbox dizinini sildim.
Yeniden başlattığımda ilk defa başlatıyormuş gibi ayarları istedi.
Yaptıktan sonra yeni işletim sistemimi yüklemek için ayarları yaptım.
Yüklemek için sistemi başlatmaya kalkınca yeniden aynı uyarıları aldım.
Bir zamandır yeni bir virtualbox olduğunu gösteren bir uyarı alıyordum.
Acaba sorun nerede olabilir?