[Pardus-kullanicilari] Picasa nasıl kurarım?

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
7 Kas 2008 Cum 20:12:51 EET

On Wednesday 05 November 2008 12:45:48 Bunyamin VICIL wrote:
> doğru olan yeri Selim Bey söylemiş zaten ama bana sorarsanı DigiKam'e
> alışın. hem Picasa'dan efektleri daha güzel hem de yapısı daha basit.
>
> iyi çalışmalar...
>
> 05 Kasım 2008 Çarşamba 12:39 tarihinde Selim Tavşan

Digikam gerçekten mükemmel bir yazılım. Tüm fotoğraf arşivim o kadar güzel
düzenlendi ki, fotoğraflarımla uğraşmak zulumken keyif oldu. Ancak benim de
bir sorunum var. Picasaweb'e fotoğraflarımı gönderebiliyorum ama video
göndermenin yolunu bulamadım. Bu durum normalde picasanın kendi uygulamasıyla
yapılıyor. Herhangi bir web tarayıcıyla da gönderemiyorum. Bu sorun nasıl
aşılabilir acaba?