[Pardus-kullanicilari] compiz fusion masaustu

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
11 Kas 2008 Sal 17:02:59 EET

Arkadaslar ben bu anlattigim masaustu ayrimini compiz, xfce veya kompose
olmadan yapabiliyorum. Her masaustunun panelinde  masaustunde olmasini
istedigim programlar gozukuyor; sorun yok o noktada. Ama ben bunu compiz
fusion'un efektleriyle yapabilmek istiyorum.

Ilginc bir nokta, Gnome'dan girip Compiz Fusion'u calistirdigim zaman bu islem
kendiliginden oluyor, ama KDE programlarina fazla entegre oldugum icin ben
KDE'de kalmaya calisiyorum.

Diger programlara baktim, acikcasi compiz'in efektlerini tercih ederim. Yine
de cok tesekkurler zaman ayirdiginiz icin.

Kolay gelsin,

Cagacan Deger