[Pardus-kullanicilari] ikinci hdd ye 2008.1 kurmak

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
11 Kas 2008 Sal 09:38:59 EET

Bende de aynı durum söz konusuydu. Ancak korkumdan sata diskin soketini
çıkarıp öyle Pardus kurmuştum, sorun olmamıştı. Yalnız bu yöntemi uygulayan
bazı arkadaşlar sata disk takıldıktan sonra bilgisayarın açılmadığından
yakınıyorlardı.
Ayrıca ubuntu yu en son kurarsanız Pardus Grubunu kendisininki ile
değiştiriyor, bilginize..

10 Kas 2008 Pts tarihinde, Ünal Özüm şunları yazmıştı: