[Pardus-kullanicilari] compiz fusion masaustu

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
11 Kas 2008 Sal 06:00:19 EET

Merhaba Arkadaslar,

Az once compiz fusion'u kurdum. Gorsel olarak cok hos ama masaustu yonetimi
ile ilgili bir sorunum var.

Su anda panelde 4 adet masaustu goruyorum ve bu masaustleri arasinda
dolasabiliyorum. Bu masaustlerinin her birini farkli bir amacla kullanmak
istiyorum. Mesela 1. masaustu is icin olsun; openoffice ve Matlab acik
dursun. Ikinci masaustu ise eglenceye yonelik olsun; firefox ve kaffeine
burada acik varsayalim. Masaustu 1'in altindaki panelde diger masaustunde
acik olan programlari gormemek istiyorum. Boylece panel kalabaliklasmasi
yasamamais olacagim.

Netten buna kesin bir cevap bulamadim; acaba nasil yapilabilecegini bilen var
mi?

Iyi Calismalar,

Cagacan Deger