[Pardus-kullanicilari] Ogg vorbis ses dosyalarýndan yapýlan CD

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
9 Kas 2008 Paz 19:15:25 EET

Merhaba,

2008/11/9 ramazan <rkarakas43 at gmail.com>

> İLGİNİZE VE BİLGİNİZE çok teşekkür ederim. Anladığım kadarı ile yine ogg
> dosyalarını kullanarak müzik CD si yaparsam arabamın CD ÇALARI ile
> dinleyebileceÄŸim. DoÄŸru mu arkadaÅŸlar.

Serdar Bey neden hayir demis anlamadim ama evet, eger Muzik CD'si
yaratirsaniz, yani icine 70 dakika muzik alabilen, muzikler "track" olarak
saklanan (yani Wav halinde) bildiginiz muzik CD'si, o zaman aracinizin CD
calari okuyacaktir. Ancak veri CD'sindeki gibi icine yuzlerce sarki
koyamayacaksiniz...

Emre