[Pardus-kullanicilari] Ogg vorbis ses dosyalarýndan yapýlan CD

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 17:51:22 EET

Merhaba,

2008/11/8 ramazan <rkarakas43 at gmail.com>

> Arkadaşlar bilgisayarımdaki bütün Mp3 leri ogg vorbis formatına çevirdim.
> Ve
> arabamda dinlemek için bir CD yani veri CD si yaptım. Fakat arabamın CD
> çaları ogg formatlı CD yi tanımadı. Bu normal mi yok sa benim K3B ile
> yazdırırken bir hatam mı oldu. Bir fikri olan var mı ne yapmalıyım? ÇOK
> TEÅžEKKÃœRLER.

Yarattiginiz CD'ler eger "Muzik" CD'si degil de "Veri" cd'si ise, yani
iclerinde .ogg dosyalalari varsa, arabanizdaki ses sistemi 99% oranla .ogg
dosyasina destek vermedigi icin okuyamiyordur.

Acikcasi serbest lisansli muzik dosyalarina destek veren bir araba muzik
sistemi gormedim henuz. Bildigim .mp3 ve .wma dosyalarini destekliyorlar,
.aac'lerden de emin degilim.

Emre