[Pardus-kullanicilari] Gelen mailleri alamamak

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
8 Kas 2008 Cmt 14:37:41 EET

Emre Bey hesabı silip yeniden kurdum, yine olmadı. Mail almıyor, ama
gönderiyor.
Ne yapmam lazım?

Emre Kocaoglu
21. Dönem İstanbul Milletvekili
21. Dönem Avrupa Konvansiyonu Parlamento Üyesi

0555 - 326 25 85
Skype: emrekocaoglu

Emre Kocaoglu
Former Member of Turkish Parliament
Former Parliament Member of the European Convention

GSM: + 90 555 - 326 25 85
Skype: emrekocaoglu