[Pardus-kullanicilari] Gelen mailleri alamamak

Eyup Ersan Sülün eyupersan at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 12:54:24 EET

Sayın Emre Bey,

"İletileri sunucuda bırak" seçeneğini işaretleseniz bile Gmail'de bu
mailler okundu olarak işaretlendiği için, başka bir bilgisayarda
aynı hesap ile girseniz bu mailler alınmayacaktır..Yeni gelen mailleri
ise alabiliyor olmanız gerekli..Giden Postalarda (SMTP) bir sorun
olmadığına göre,
Gelen Posta (POP3) ayarlarınızda bir hata olabilir, Lütfen kontrol edip
diğer hesap ile aynı olduğundan emin olunuz..

Saygı ile..

E.Ersan SÜLÜN