[Pardus-kullanicilari] Gelen mailleri alamamak

ismail ismailparduslist at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 12:09:13 EET

Evet ben de bunu demek istemiştim. Bi ara iki ayrı bilgisayarda aynı hesabı
kullanıyordum. Birinde indirdiğim maili diğeriyle indiremiyordum. Gmail den
tüm mailllere yine ulaşabiliyorum. Artık bir hesabı kmail ile tek
bilgisayarda kullanma yolunu seçtim.

Pop la alakası konusunda yanılıyor olabilirim. :)