[Pardus-kullanicilari] Klavye düzeni değiştirme kısayolları

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
8 Kas 2008 Cmt 09:51:13 EET

2008/11/8 ismail <ismailparduslist at gmail.com>

> Şu anda denedim. Ne bayrak değişiyor ne de klavye düzeni değişiyor.
> Değişik kombinasyonlar da denedim; fakat ctrl+alt kombinasyonu ile
> değişmiyor.
> tasmada klavye kısayollarında belirtilen sonraki klavya düzeninne geç
> seçeneğinin kısayolu olan ctrl+alt+K da çalışmıyor.

Eğer Selim'in bahsettiği kısayol ayarını yapmazsanız Ctrl+Alt+K kombinasyonu
dil değiştirmeye yarıyor. (Bende çalışıyor).

Ancak Selim'in bahsettiği o kısayol ayarını (CTrl+Alt) yaparsanız ne
Ctrl+Alt, ne de Ctrl+Alt+K çalışıyor! Yani o kısayol ayarı bir şeyleri
bozuyor gibi. Hatta sonradan bu ayarı kapatsam da Ctrl+Alt tuşlarında
birtakım sıkıntılar çıkıyor. Mesela Ctrl+alt+D ile tüm pencereleri küçültmek
istediğimde Ctrl+D yapmışım gibi algılıyor (bookmark kaydetmek istiyor).

Dolayısıyla o ayarı yapmayın! :)