[Pardus-kullanicilari] xfce de pencere sorunu

Gökmen gkmngrgn at gmail.com
7 Kas 2008 Cum 19:37:13 EET

2008/11/7 Ünal Özüm <sofamor at gmail.com>

> Merhaba,
> Xcfe kullanırken, compiz de kurdum ve xcfe altında compiz  çalıştırdım,
> daha sonra compizi kaldırdım, şimdi xcfe de tüm pencerelerin çerçeveleri
> gelmiyor, compizi tekrar kurduğumda ise açılışta şifre sorma ekranına düşme
> döngüsü oluşuyor.
> Bu sorunu nasıl aşabilirim?
> kolay gelsin.

Compiz'i bütünüyle sildiğimizden emin miyiz? Eğer eminsek şöyle yapalım:
normal oturuma girin ve bir şekilde karakter imlecini, alt + f2 ile açılan
pencereye getirmeye çalışın. Veya menüden Kabuk uygulamasını çalıştırın
(kabuk, terminal, uçbirim vs.). Sonra *xfwm4 &* komutunu girin. Eğer alt +
f2 ile açılan pencereden komut girebiliyorsanız, oraya sadece
*xfwm4*yazmanız yeterli. Pencere kenarlıkları geldikten sonra
oturumdan çıkıp
tekrar giriş yapın ve rahat rahat kullanın.

Bol Xfce'li günler.

--
Gökmen Görgen
http://www.gokmengorgen.net