[Pardus-kullanicilari] kurulumda hdd elle yapılandırma sorunu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
6 Kas 2008 Per 23:29:27 EET

04 Kasım 2008 Salı 10:15 tarihinde Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com> yazdı:

> tam olarak şu ekrandaki [1] seçeneklerde hayır diskimi kendim
> yapılandıracağım dediğim zaman ileri tuşu aktif olmuyor. Bir sonraki ekran
> gelse işi halledeceğim ama sıkıntı orada :)

tekrar merhaba,

yaşadığınız durumu bugün usb bellekten kurulum testi yaparken tekrar ettim.
tam bu aşamada alt kısımda "diskler taranıyor" gibisinden bir işlem devam
etmekte.
o anda "hayır kendim bölümlendireceğim" seçeneğini seçmeye çalışırsak disk
tarama
işlemi bitince seçenek seçiliyor ama "ileri" tuşu aktif olmuyor.
çözümü çok basit bir şekilde buldum, tekrar üstteki seçeneklerden birini
seçip
bu seçeneği bir daha seçtim. "ileri" tuşu aktif oldu ve kurulacak disk
bölümünü seçip kuruluma
devam ettim. isterseniz bu konuda hata kaydı açabilirsiniz. yaşadıklarınızı
aynen anlatın ve
bu konu başlığını da referans  olarak gösterin...

kolay gelsin...