[Pardus-kullanicilari] çalışmayan CDden çalıştığı söylenen pardüs

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Kas 2008 Per 23:08:41 EET

Arkadaşım
Ne sorunun vardı da haberimiz olmadı? Nasihat okuduğun siteleri dolaşman
sizin araştırmaya yatkın hobiniz olabilir.Pardüs değil
*Pardus*kullanıcısıyız bizler.Pardus u denemek isteyenler mukakkak
kullanıcı ve
kullanıcı olarak devam etmek istediklerinden sistemlerinin bir partitionuna
*Pardus* kurarlar. Siz herhalde şaka yapıyorsunuz veya şaka yapmaya
çalışıyor olsanız gerek. Bilgisayarımda Pardus ve Opensuse hiç sorunsuz
çalışırken Ubuntu 8.04 ve Nandriva PP2008 çalışırken donup kalması, Ubuntu
8.10 un wireless imi tanımasına karşın bağlanamamsı asıl büyük problemler
bunlar.Command dosyasını bozuk olarak düşündüğünüz çalışan CD nasıl oluyorda
benim kullandığım hem masaüstünde hem de notebookda rahatlıkla
çalışabiliyor. Ne hikmetse eski rethat ile mukayesenizde pek yerinde değil
belki yenisiyle mukayese etseydiniz biraz daha mantık içerir di.

06 Kasım 2008 Perşembe 18:52 tarihinde traverten21351 <