[Pardus-kullanicilari] çalışmayan CDden çalıştığı söylenen pardüs

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
6 Kas 2008 Per 22:55:25 EET

traverten21351
adlı kişiye sadece şunu söylemek istiyorum
susenin ve fedoranın son sürümlerinin tanıyamadığı wireless kartımı pardus
ek bir ayar gerektirmeden tanıdı....bence daha fazla kıyaslamaya gerek yok
sanırım.....
ayrıca isteyen istediğini kullanmakta özgür. ama ben bir türk genci olarak
kendi dağıtımımı kullanmayıı, ona gönül vermeyi onun için çalışmayı REDHAT
kullanmaktan çok daha önemli görüyorum... Yine ülkemiz üniversitelerinden
birinde bilgisayar eğitimi almış olan bir insan olarak....

06 Kasım 2008 Perşembe 22:20 tarihinde Serdar DALGIÇ <