[Pardus-kullanicilari] çalışmayan CDden çalıştığı söylenen pardüs

traverten21351 traverten21351 at mynet.com
6 Kas 2008 Per 18:52:13 EET

ben  sorunumu bütün sitelerde aradım bulamadım iyi nasıhat
okudum sayenizde be sadece bür duyuruda bulundum.CD den çalışan diye
yayınlanan pardüsün command dosyasının bozuk olduğunu düşündüm.Bozuk
haliyle yayınlanmasıyla binlece kişinin pardüsü denemesine engel
olacaksınız sonuçta emekleriniz boşa gececek. Ben parsüsün kurlanıda
denedim. Eski redhat ın yarısı bile olamaz anlaşılan siz torpilli
bilgisayarcılarsınız

İnternette takip ettiğin
tüm siteler tek tık ötede! “Benim
Mynet’im” de!