[Pardus-kullanicilari] Neden birden fazla Gnu/linux var?

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
6 Kas 2008 Per 10:29:07 EET

ayrıca zaten şuan açık kaynak ve ücretsiz olarka dağıtımı yapılan bir çok
veri tabanı ve sunucu yazılımları var. mail serverdan dns server
sistemlerine kadar bir çok açık kaynak sisteme kolaylıkla erişim
yapabilirsiniz. aynı şekilde ücretsiz olarak web mail panel yazılımlarıda
bulunmakta. linux altında sunucu uygulaması yapacak bir firma çok uç
uygulamalar istemiyorlarsa javasaından perl python php mysql postgresql
sendmail/qmail bind... vb araçlar ile çok rahatlıkla sunucularını pardus
üzerinden yapılandırabilir. örneğin ben hem üniversitedeki çalışma ortamında
hem evimde hemde iş yerimde local olarak sunucumda pardus kullanmaktayım.
slackware den pardusa geçiş biraz zahmetli oldu sunucudaki bilgileri
aktarmak vs ama bence çok sorun değil pardus çok rahatlıkla bu işin
üstesinden gelebiliyor...

06 Kasım 2008 Perşembe 10:16 tarihinde Deniz Ege Tunçay <