[Pardus-kullanicilari] Pardus + dosbox ve qbasic hakkında..! Durum 2

Hamit Giray Nart hgnart at groupwain.net
5 Kas 2008 Çar 21:06:30 EET

Doğan Bey merhaba,
Açılışta usb diskinizi bağlayamıyor olabilir. Pardus'u başlatın, diski
bağlayın, "güvenli Kaldır" komutu ile kaldırıp, Pardus'u yeniden başlatmayı
deneyin. Bir önceki oturumda diski uygun bir şekilde ayırmamış iseniz
açılışta diski bağlayamıyor olabilir.
KDE içinse, yine ekran gittiği sırada ctrl+alt+F1 ile konsola girip root olun.
service komutu ile çalışan servislerden kdebase'i bir kontrol edin. Durmuş
ise, service kdebase start komutu ile tekrar başlatabilirsiniz. service
kdebase stop komutu ile de KDE'yi durdurup, tekara başlatabilirsiniz. Ancak
kullanıcı giriş ekranına geri dönüp, KDE'yi baştan başlatacaktır.
Kolay gelsin.