[Pardus-kullanicilari] Matlab kurulumu

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
5 Kas 2008 Çar 19:56:25 EET

Merhabalar,

Gorunuse gore Matlab'i kurdum, sorun benim su ve normal kullanici haklarini
altust etmem imis... Yani su olarak olusturdugum klasorlerde normal kullanici
olarak program calistirmaya calisiyormusum. Su anda makinamda Marlab R2008b
yuklu ama lisanslama sorunu yuzunden calismiyor. Verilen hata kodlarindan
ogrendigim kadariyla sunucudaki lisanslama eldeki Matlab'i desteklemiyor.
Konuyu bildiren bir yaziyi universite bilgisayar merkezine gonderdim. Bakalim
oradan bir cevap gelecek mi...

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger