[Pardus-kullanicilari] pardusta disket açmak

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
5 Kas 2008 Çar 13:28:50 EET

05 Kasım 2008 Çarşamba 13:21 tarihinde Teoman OZTURK <teozturk at gmail.com>yazdı:

> Merhaba Emre Bey,
> dediğinizi yaptım ve konsolda şöyle yazdı:
> mount: /dev/fd0 is not a valid block device
>
> Ben daha sonra sadece mount /dev/fd0 yazınca da
> mount: can't find /dev/floppy/0 in /etc/fstab or /etc/mtab
>
> yazısı çıkıyor, ne yapacağımı bilemiyorum, yardım ederseniz çok sevinirim,

root olarak *update-fstab* komutunu çalıştırın. belki disket için kayıt
otomatik olarak eklenir,
eklenirse mount /dev/fd0 komutu çalışmalı veya mount -a komutunu verin.
masaüstündeki
sistem ikonunu tıklayınca listede olabilir.

olmazsa şunu yapıp el ile bağlayabilirsiniz.

mkdir /mnt/disket
mount /dev/fd0 /mnt/disket

/mnt/disket dizininde disketinizin içeriğini görebiliyor olmalısınız...