[Pardus-kullanicilari] giriþ þifremle pardusu açamýyorum ne yapmalýyým

Blue Berry wenbrand at yahoo.co.uk
4 Kas 2008 Sal 00:25:09 EET

sorununuz %90 görüntüyle ilgili.güvenli kipte girdikten sonra compizi kaldırıp tekrar normal girmeyi deneyebilirsiniz.cok deneyimli bir kullanıcı değilim ama benzer sorunu yasamıstım ve compiz i kaldırınca çözülmüştü.kolay gelsin.bu yönde yardım isteyin isterseniz, görüntü problemi şeklinde; tabi aynı mesaj başlığı içerisinde.