[Pardus-kullanicilari] firefox

Oner Tekin oner.tekin at gmail.com
2 Kas 2008 Paz 21:27:00 EET

27 Ekim 2008 Pazartesi 02:53 tarihinde Kazım Buğra Tombul <
mhackmail at gmail.com> yazdı:

> Iyi gunler Oner bey,
>
> Bir konu ile ilgili bir maile cevap niteliginde bir mail yazacaginizda
> cevapla(reply) secenegini kullanirsaniz maillerinizin takip edilmesi
> daha rahat olacaktir. Maili tekrar bastan yazdiginizda hangi maile
> cevaben yazdiginizi goremiyoruz.

> Bir konsol acip (nasil oldugunu bir kac onceki mailde anlatmislardi
> arkadaslar)
>
> sudo pisi it firefox --reinstall
>
> komutunu verip sifre sordugunda kullanici sifrenizi girerek firefoxun
> yeniden yuklenmesini saglayabilirsiniz.
>
> Eger bir hata mesaji veriyorsa buraya yazabilirsiniz.

> [...]

echo $PATH çıktıları şöyle :
usr/kde/3,5/bin:/usr/local/bin:/usr/bin:/bin:/opt/bin:/opt/sun-jre/bin:/opt/sun-jdk/bin:/usr/qt/3/bin:/usr/
kde/3,5/bin/var/spool/fax/bin

Which firefox  çıktısı ise şöyle :
/usr/bin/firefox
   Zahmetleriniz için teşekkürler...