[Pardus-kullanicilari] touchpad sorunu

Levent SARI floyd07 at gmail.com
2 Kas 2008 Paz 01:49:59 EET

    İbrahim konuyla ilgili olarak bence hemen vaz geçmeyin. Bu listede
Linux konusunda benden daha eski olan insanlar vardır ancak ben bile
geçiş sürecinde ne acılar çektim ve hala da çekmekteyim. Öyleki
üniversite son sınıf ta bitirme projesi için hazırlamış olduğum sunumun
ortasında Pardus  donup kalmış ve beni mahvetmişti. Ama ben yinede vaz
geçmiş değilim. Öyle ki artık microsoft işletim sisitemi kullanamaz hale
geldim. Bundan da gurur duyuyorum. Sizde lütfen hemen vaz geçmeyin. Emin
olun pişman olmayacaksınız. Sorununuzla ilgili olarak makinenize birde
OPENSUSE yi kurmayı deneyin. Keza kendisi donanımları tanıma konusunda
oldukça iyidir. Ben her şeyi yapmama rağmen ekran kartı vs
ayarlayamadığım eski makinelerimden birini SUSE ile çok rahat kullanıyordum.
Size tekrar kolaylıklar dilerim.Sevgiler "SARI"