[Pardus-kullanicilari] sysinfo hatasý

Mustafa Sarý talganlicakrakbusgut at gmail.com
2 Kas 2008 Paz 01:30:56 EET

Merhaba,

Cebit'ten aldığım Pardus 2008.1 (Hyaena) yoğun diski  ile kurulum yaptığım
günden beri sysinfo hatası (sysinfo:/ yüklerken hata oluştu. sysinfo
protokolü için olan işlem beklenmedik şekilde bitti) var.

Pek önemsemedim ama, kurduğum günden beri tüm güncellemeleri yaptığım halde
düzelmedi.

Hata: 5738'e göre bulduğum komutların çıktısı şöyle:

Mustafa Sarı

talganli-pardus ~ # pisi info sysinfo
Yüklü paket:
Ad: sysinfo, versiyon 1.5, sürüm 25, inşa 7
Özet: Sistemle ilgili bilgi veren kioslave
Açıklama: Sysinfo bilgisayarınız hakkında çeşitli bilgileri görmenizi
sağlayan bir KDE uygulamacığıdır. Sysinfo ile klasörlerinize erişebilir,
işletim sisteminiz, diskleriniz, işlemciniz ve sistem hafızanız hakkında
bilgilere ulaÅŸabilirsiniz.
BileÅŸen: desktop.kde
Sağladıkları:
Bağımlılıklar:kdebase dbus
Dağıtım: Pardus, Dağıtım Sürümü: 2008
Mimari: i686, YerleÅŸik Boyut: 716419
Ters bağımlılıklar:

Paket pardus-2008.1 deposunda bulundu:
[...]

sysinfo paketi kaynak depolarda bulunamadı
talganli-pardus ~ #

Sys info açıkken konsola

talganli-pardus ~ # cd
talganli-pardus ~ # cat .xsession-errors > hatarapor.txt
cat: .xsession-errors: Böyle bir dosya ya da dizin yok