[Pardus-kullanicilari] Vbox sorunu

Server Acim sacim at kde.org.tr
1 Kas 2008 Cmt 17:08:20 EET

On Saturday 01 November 2008 16:55:32 Emre Erenoglu wrote:
> Esasen her kernel degisiminde Vbox surucusunu tekrar derlemelisiniz. VBox
> kullanmadigimdan nasil yapilir bilmiyorum ama wiki'de vs. vardir sanirim.
>
> Bunlarla ugramak istemiyorsaniz ve islemciniz destekliyorsa KVM cozumunu de
> kullanabilirsiniz (wiki'de var).

Aşağıdaki linkte, kernel güncellemesinden sonra çıkacak sorunu gidermek için anlatılanlar var.
Kapalı Sürüm kullananlar için:
http://wiki.pardus-linux.org/index.php/Kapal%C4%B1_S%C3%BCr%C3%BCm_Virtualbox

Kernel güncellemesinden sonra:
1. Komut satırını açıyoruz.
2. Root olarak ÅŸu komutu veriyoruz:

/etc/init.d/vboxdrv setup

Yukarıdaki açıklama Kapalı Sürüm VirtualBox içindir.
Kolay gelsin.

--
Server ACÄ°M
- Besteci (Composer)