[Pardus-kullanicilari] Nvidia sorunu son güncellemelerden sonra

Ertan ARPACI ertanarpaci at gmail.com
1 Kas 2008 Cmt 12:14:03 EET

Bence güncellemeyi yapmayanlar sorun çözülene kadar güncellemeyi yapmasınlar
yapanlar için ise (ben güncellemeleri yaptım) FX 5200 kartı için ürettiğim
çözüm şöyle, öncelikle nvidia sürücüleri tümden kaldırın, ardından xorg.conf
dosyasını silin, makineyi yeniden başlatın, başlangıçta F3 ile yeniden
tanıyı seçin xorg.conf dosyasını kendi yeniden oluşturuyor, ekran nvidia
sürücüsüz olarak 1280*1024 olarak sorunsuz olarak çalışıyor 3B desteğindende
şimdilik vazgeçmek zorunda kalıyoruz ama sistem çalışıyor.
Bilginiz olsun, iyi çalışmalar.