[Pardus-kullanicilari] Nvidia sorunu son güncellemelerden sonra

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
1 Kas 2008 Cmt 11:01:04 EET

Merhaba,

Yazışmalardan anladığım kadarıyla Nvidia görüntü kartları olanlar güncellemeden sonra sorunlar yaşıyorlar.

Benim görüntü kartım NV11DDR (GeForce2 MX200)

Ben de sorunlar yaşar mıyım diye sormak istedim.

Yoksa hiç güncelleştirmeyeyim daha iyi. PİSİ'ye göz atmadığım için neler olduğunu bilmiyorum daha, onun için gerekirse neleri güncelleştiremesem sorun yaşamam, bilgi veren olursa sevinirim.

Esenlikle...

Ömer Özen