[Pardus-kullanicilari] Açýlýþ Ekraný

besim durgun bpardusd at gmail.com
31 Mayýs 2008 Cmt 20:32:13 EEST

Çekirdek güncellemesi ile birlikte bazı paketlerde de güncelleme olabileceği
varsayımı ile en güncel çekirdeği korumanız ve onunla başlatmanız uygun
olur. Aksi takdirde bazı güncellenmiş paketler çalışmayabilir. Ben bu
durumda kalabalık bir grub menü olmasın diye genelde tasma/sistem
seçenekleri/açılış yöneticisinden altta olan seçeneği siliyorum.
Besim

31 Mayıs 2008 Cumartesi 20:20 tarihinde Burak Sezer <bburaksezer at gmail.com>
yazmış: