[Pardus-kullanicilari] pardus ve güvenlik

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Mayıs 2008 Cmt 14:25:23 EEST

Arkadaşım
Pardus ile güvenlik konusunda gönlünüz rahat olsun.İki buçuk yıldır
kullandığım Pardus da bu konuda hiç bir problemle karşılaşmadım, sizinde
karşılaşmanız olası değil.Herhangi bir güvenlik açığı tesbit edildiğinde bu
açı anında kapatılması güncellemelerin bünyesine sisteminize ulaşıyor.Tesbit
edilen güvenlik açıkları anında yamalanıyor ve bu açık tüm linux tabanlı
işletim sistemlerine anında uyarlanıyor, eğer herhangi bir pakette böyle bir
açık tesbit edilirse paketcisine iletilip anında çözüm üretiliyor.Bence hiç
huzursuz olmanıza gerek yok kanısındayım.İyi günler

31 Mayıs 2008 Cumartesi 13:23 tarihinde Onur Barlas <onurbarlas at yahoo.com>
yazmış: