[Pardus-kullanicilari] Görüntü Boyutlandirmasi...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
31 Mayıs 2008 Cmt 02:38:34 EEST

Merhaba,

Sanıyorum dediğiniz gibi, güncellemelerden sonra oldu. Ben bundan emin olmadığım için söz etmedim.

Ama şimdi daha önceleri Tasma>Çevre Birimleri>Görüntü> yoluyla ya da Masaüstü'ndeyken sağ imleyip Masaüstünü yapılandır>Görüntü (ki aynı yere veriyor)  yoluyla boyutlandırma yapılabiliyordu.

Belleğimi yenilettirdiğiniz için teşekkür ederim.

Esenlikle...

Ömer Özen