[Pardus-kullanicilari] Yeni Pardus'un Kurulumu

Enes Albay albayenes at gmail.com
31 Mayýs 2008 Cmt 01:38:08 EEST

Merhaba;
2007.3 sürümü olanlar 2008'e güncellemelerle geçmesi için biraz daha beklemesi gerekiyor diye biliyorum. Yani bu yöndede çalışmalar ileriki zaman olacak herhalde. Bu durum home dizini ile Pardus kurulum dosyaları farklı disk alanlarında olanlar için pek sorun oluşturmaz. 2008'i kurarken yine eski home dizinine format atmadan(verileri kaybetmeden) bu dizini 2008'e ekleyerek kullanılabilir. Fakat kurulum dosyaları ile home dizini aynı disk alanında olanlar için biraz sorun oluşturabilir.

Enes Albay