[Pardus-kullanicilari] milky simge seti

Süleyman Bostancı bostanci.suleyman at gmail.com
31 Mayıs 2008 Cmt 00:46:28 EEST

Pardus'u kurdum kuralı tek hoşuma giden simge seti olan Nuvola'yı kullandım
hep. Ancak geçen gün svn-pardus 2008'e şöyle bir göz atarken yeni simge
setinin milky olduğunu gördüm ve hemen pisi paketini (
http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2008-test/) adresinden aldım ve kurdum.
Diyebilirim ki Pardus kullandığımdan beri asla vazgeçemediğim nuvola simge
setinden milky ile bir anda vazgeçiverdim. Ufak tefek sorunlarına rağmen
milky gerçekten şık ve zarif olmuş. Paketin sahibi  Koray Bey'in nezdinde
tüm Pardus ekibini şimdiden tebrik ediyorum 2008 için.

Not: 2008 için küçük bir önerim olacak: Panelde yer alan siyah Pardus yazısı
2008 de daha şık ve başka bir renkte olabilir mi?..

Kolay gelsin iyi günler.

--
BOSTANCI