[Pardus-kullanicilari] Görüntü Boyutlandirmasi...

Deniz Silahcilar dsilahcilar at gmail.com
30 Mayýs 2008 Cum 15:34:47 EEST

2008/5/30 ismail <dr.ismailbalcioglu at gmail.com>:

> ya

> which

alt+f2 "kdesu kwrite /etc/X11/xorg.conf"  yönetici şifrenizi girip açılan
metin dosyasında çözünürlükle ilgili satırı (dosyanın sonuna doğru (Modes
"1280x800" "800x600" "640x480") gibi bir satır) istediğiniz değere göre
düzenleyip kaydedin. Oturumu yeniden başlatınca (crtl+alt+backspace)
ayarlamış olduğunuz değerle sisteminiz açılacaktır.

--
http://dsilahcilar.blogspot.com/