[Pardus-kullanicilari] Kurulum

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
30 Mayýs 2008 Cum 13:33:18 EEST

Merhaba,

2008/5/30 Şükrü Yılmaz <sukruhty at gmail.com>:

> [...]
> Özellikleri Aşağıda Belirtilmiştir Bilgilerinize Arz olunur
> Motheboard : ECS Model A780GM-A AMD Black Series  4Slot 32 GB Ram bellek
> destekler
> İşlemci        : AMD Phenom 64(tm) 9600 Quad-Core Processor Çekirdek Sayısı
> 4 Black Series
> Bellek RAM  : DD2 2 x 4 = 8 GB 800
> Mhz
>
> HDD  4        : 2 x 250 GB + 2 x 80 GB = 660GB Sata Harddisk
> VGA Grafik   : ASUS EAH3870 Series 512 MB 256 Bit sürüm 8.430.0.0 DirectX
> 10 Paylaşımsız
> Kasa           : 460 Vat Thermaltake Soprano RS

Onemli olan disk denetcisi. Anladigim kadari ile sizin anakartinizda AMD
SB700 disk denetcisi var, yine google'in soyledigi kadari ile bu denetci'nin
tum ID'leri kernel'de yer almamis, bir takim patch'ler vs. var ama Pardus
2008 2.6.24 kernel'e uygulanmamis olabilir. Asagidaki sitelerde ilgili
patch'ler bulunabiliyor.

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/195354
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-devel/2007-July/023927.html
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-devel/2007-July/023949.html

Bu bilgilerle http://bugs.pardus.org.tr 'ye bir hata raporu yazarsaniz,
eminim bi sonraki guncellemede 2.6.24 icin gerekli destek gelecektir.

>  NOT: Daha Önceleri Desktop Gigabayt GA-945GM-S2 ve Intel Desktop Clasic
> Series DG 33 FB 1333 Anakartlar Üzerinde Pardus Kurulu Çalışıyordu ve yine
> Onlarda da Aynı SATA HARD diskler Vardı o tarihte 4GB DDR2 800Mhz.ramler
> kullanılıyordu

Dedigim gibi, sorun disklerde degil, disk denetcisinde.

> Yalnız DizÜstü NootBook ta kurdum
>
> VSTEL T7200 15.4inc Intel CoreDuo2 2Ghz 4MB 1945 cipset 2GB Ram yalnız
> sistem üzerinde kurulu gelen Web Cam 1.3Mp tanımıyor tanıtamadım Webcam
> haricinde Sorun Yok

webcam icin USB ID'leri gerekli, komut satirindan (Konsole programi) lsusb
komutunu calistirip ciktisini buraya ve http://bugs.pardus.org.tr adresine
gireceginiz 2. hata raporuna yazarsaniz, eminim onun da surucusu bulunup bir
modul olarak eklenecektir. (belki de hali hazirda var olabilir bile
depo'da,. sadece kurmaniz gerekiyordur).

--
Emre