[Pardus-kullanicilari] Pardus'a Saldırmanın Karşı Koyulmaz Cazibesi...

tevfik kolaylı neyzentevfik1879 at gmail.com
30 Mayıs 2008 Cum 08:29:15 EEST

kubilay bey ürünlerinize bakmak ve linux sürücüleri varmı diye bakmak
istedim.
 pardus 2007.3 ve güncel kullanıyorum.Ancak ürünler sayfanız pardus firefox
da açılmıyor.
fırçamı kapıp geliyorum. :)

pardus projesini eleştirmek. proje yönetimini eleştirmek başka başka
şeylerdir.söz konusu blog yazısında soyut şey lere karşı duygusal ve
gereksiz bir serzeniş görüyorum.
örnek linux projeleri hep planlıdır çok nadir aksama olur. 2008 aksadı ve
eleştirildi bu pardusa saldırımıdır.
paket sayısı az iken pisi nin yanında başka bir derleyici de kullanılsın
demek saldırımıdır.

yada sersenişde bulunan kişinin kişisel düşünceleri ile linux projesini
başka anlamlarla birleştirilmesi eleştirileri pardus projesine saldırımıdır.

tabiki değil. aksine pardus projesinin linux ve özgür kalmasıamaçlanmıştır .
serzeniş yerine özeleştiri gerekir.diye düşünüyorum.

26 Mayıs 2008 Pazartesi 09:38 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <
kubilay at kocabalkan.net> yazmış: