[Pardus-kullanicilari] Büyük gün 23 haziran

Emre ERENOGLU erenoglu at gmail.com
30 Mayýs 2008 Cum 02:57:12 EEST

Ben 2.6.25 gelecegini hic zannetmiyorum cunku yeni bir cekirdek coook uzun
surecek test sureci ve butun suruculerin vs. duzgun sekilde tekrar bu kernel
icin derlenmesi paketlenmesi (kernel'de olmayanlar) anlamina gelebilir.

2.6.24 da son derece guncel guzel bir kernel, 2.6.25'in bi artisi olacagini
zannetmiyorum.

Emre