[Pardus-kullanicilari] KBabel ile ceviri

Cagri Sahan cs_sahan at hotmail.com
29 Mayıs 2008 Per 18:33:29 EEST

Iyi gunler
KBabel programını kullanarak KDE çevirmeleri yapmak istiyorum, ancak programın kullanımı ve "getlist" komutları hakkında pek bir bilgim yok. Resmi olmayan Pardus wiki'sinden KBabel konfigurasyonunu öğrendim, ancak sonraki adımları bilmiyorum. Bu konuda bir tutorial gönderebilecek, ya da bir kaynak gösterebilecek biri çıkarsa çok sevinirim.
Kendinizi ifade edin: giriş sayfanızı Live.com ile istediğiniz biçimde tasarlayın.
http://www.live.com/getstarted