[Pardus-kullanicilari] Pardus Ne Zaman ?

Husrev Ozayman husrev at ozayman.com
29 Mayıs 2008 Per 15:15:09 EEST

Bana sorarsanız da bu SIKTI muhabbeti SIKTI :). Her gönderilen maile sıktı
diyeceğimize sıkan konuları okumayıp cevaplamayarak başka insanları da
sıkmamış oluruz, konu da herkesi sıkıyorsa unutulur gider.

hem cevap yazmadan önce yollanılan postanın tümünü okusak daha iyi olmaz mı?

Başlığı görüp cevap yazmak her zaman ideal davranış mıdır?

(Bi kaç gündür her mesajımda bi tartışma havası var :) Final dönemi stresi
mazur görürsünüz umarım :) )

--
Husrev
husrev at ozayman.com