[Pardus-kullanicilari] Paket Yöneticisi ve Tasma çalışmıyor

emre erdoğan postaemre at gmail.com
28 Mayıs 2008 Çar 11:24:36 EEST

Ünal bey ilginize teşekkür ederim.

KDE başlamadan normal kullanıcım ile verdiğiniz komutları denedim ancak
hata yine aynı.

Ram testini yapamadım. :(
Error 28 : selected item cannot fit into memory
şeklinde bir hata mesajı ile işlemi iptal etti. Belki kullandığım CD ile
ilgili bir hata olabilir. Bir başkası ile de deneyeceğim. Belki de dediğiniz
gibi ram arızam vardır.

İlginçtir, tam bu mesajı yazarken bir daha Tasma programını başlattım ve bu
sefer her şey normaldi. Heyecanla Paket Yönetisi'ni açtım ancak ondaki
problemler devam ediyor.

27.05.2008 tarihinde pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr <
pardus-kullanicilari-request at pardus.org.tr> yazmış: